Умови повернення та обміну товарів належної якості здійснюютьсяє згідно з Законом України "Про захист прав споживачів".
Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.,
Споживач має право на обмін товару протягом 14 календарних днів після покупки за умови, які описані вище.
Вартість транспортних послуг по поверненню товару належної якості оплачується покупцем.
Важливо!!!
Якщо меблі виготовляються під замовлення (які не відвантажуються зі складу готової продукції), з вибором кольору і/або з спеціальних тканин, обраних покупцем, то вони підпадають під положення №3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 і вони не підлягають обміну або поверненню.
Товари, які
не підлягають обміну або поверненню:
- Товари, що вироблені або
привезені за індивідуальним замовленням
- Уцінені
- Пошкоджені або зібрані після
покупки товари